Shockwave

Shockwave-therapie is een geavanceerde behandeling die bij FysioWantveld beschikbaar is om verschillende aandoeningen en pijnklachten aan te pakken. Deze niet-invasieve procedure maakt gebruik van akoestische schokgolven om pijn te verminderen, ontstekingen te verminderen en het herstel te versnellen.

Onze deskundige therapeuten zijn getraind in het gebruik van shockwave-therapie en passen deze techniek toe om aandoeningen zoals peesontstekingen, spierpijn, hielspoor en andere musculoskeletale aandoeningen te behandelen. De behandeling is gericht op het stimuleren van de natuurlijke genezingsprocessen van het lichaam en het verbeteren van de algehele mobiliteit en kwaliteit van leven.

Bij FysioWantveld begrijpen we dat pijn en chronische aandoeningen uw dagelijks leven kunnen beïnvloeden, en we zijn er om u te helpen bij het verkrijgen van verlichting en herstel. Onze shockwave-therapie is een waardevolle aanvulling op ons scala aan behandelingsopties om u te ondersteunen op uw pad naar een pijnvrij en actiever leven.

FysioWantveld

Maak een afspraak

Bij FysioWantveld staan we voor je klaar in ons mooie Gezondheidscentrum in Noordwijk aan zee. In ons centrum beiden we diverse diensten aan zoals algemene fysiotherapie, echo-onderzoek en shockwave, manuele therapie en revalidatie. Plan een intakegesprek in bij één van de fysiotherapeuten van het team om te ontdekken wat we voor je kunnen betekenen.

ma – do 08:00 – 19:00
vrij – 08:00 – 18:00
zat – 08:00 – 12:30

Vragen? Stuur ons een berichtje.